Please click~~~

12/10/2011

iphone game: 車內逃脫 (Free)

For Wilson~~ Enjoy the game~





Download link: http://itunes.apple.com/hk/app//id473577139?mt=8

主角相約朋友試車,點知被困,設法逃離~


一開始,漆黑一片,按畫面左方,穩約見左邊車門 (後排座位),屏幕右上方,開燈掣。再移往右方後排車門,開上方的燈掣 (畫面左上方)

1 游泳卡:後方右邊車門,下方儲物位

回遊戲開始時畫面,見前排兩座位,點中間上方位置開燈掣

2 布偶:後排座位中間,拉下扶手位置

3 紙巾:取布偶的位置,後方簾子後


4 保險絲:面向前排座位背,中間扶手位置,點一下,打開黑色小格



5 加油卡:去前排左方肽盤位置,收音機對下一格

6 加油站票據:取加油卡的下一格 (見提示 18)

7 飛魚秀票:倒後鏡

8 鎖匙:面向前排座位中間位置,打開中間蓋位見兩個放杯的位置,點物品單的布偶,使用,放入杯位,按右的手咕𠱸直至打開

9 記憶卡:前排右邊座位,擋風玻璃下的儲物箱,用鎖匙

10 車匙:駕駛座位的上方,太陽擋,用加油卡


**肽盤右方,用車匙,液晶螢幕打開,去螢幕,用記憶卡 (屏幕見收音機台鎖定了 87.9 ﹣ 即飛魚秀票上提示),發現後排左方車門可以打開,但出去後發現會比人打,要繼續遊戲,但係唔走一次係唔可以繼續的.... 


11 棍:前排右方座位,腳墊下

**再從後排左方車門離開,將之後個人打抵了,但都要繼續遊戲,將車開走......



離開
﹣肽盤左下方,有一個四方形暗格,使用保險絲
﹣肽盤左方,按掣順序打開小燈,近燈,直至遠燈,再往液晶體屏幕下分別將霧燈,後霧燈及﹣警示燈打開 (紙巾提示,亮起所有的眼.... 亮起所有的燈)
﹣霧燈下方,冷氣,將温度調至 18 (依照加油站票據提示)
﹣入後波
﹣將視鏡開關指向左後
﹣回肽盤右方,點擊



車開了,主角發現原來一切係發夢~


10 comments:

  1. 呢個game d控制我覺得好差,d野成日唔知點先用到同埋無咩邏輯可言 (汗)

    我玩緊車內逃脫2, 今次玩寶馬,不過玩到一半無心機玩 :p

    ReplyDelete
  2. 我都覺佢啲位好難到,好似入波手掣,我試左好耐無端端去左嗰個位先知原來有個咁既位

    ReplyDelete
  3. 其實我玩到尾ga la,但我唔識開車,先麻煩你

    ReplyDelete
  4. 聽人講車內逃脫2有4個endings. .....

    ReplyDelete
  5. 唔麻煩,反正我今日得閒打機 ^.^ 車內逃脫 2 我都玩緊.... 不停出入架車有啲頭暈,未搞掂

    ReplyDelete
  6. 我玩到掙sd卡,好似要教fm同am先得

    ReplyDelete
  7. 我逃了,但只能玩到兩個endings

    ReplyDelete
  8. cool wilson~ 我玩到頭痛.... 而家都未玩完:P

    ReplyDelete
  9. 你可以上appnavi睇,山明寫左重點落去

    ReplyDelete
  10. 。將視鏡開關指向左後
    不明白為何要向左

    ReplyDelete