Please click~~~

12/22/2011

2012 年 12 月 22日

如果瑪雅預言準確,明年今日就係世界末日,某程度都幾期待。

各式各樣災難歷年來都睇好多,包括海嘯,地震,火山爆發,地球極地化等等,如果可以揀,我諗凍死都唔錯,應該係最舒服既死法。

如果真係末日前最後一年,想做就去做啦。就算唔係世界末日,每個人既生命都係每日倒數中,點解成日都仲要咁多顧慮?

身邊好多朋友,成日話要轉工,要XX, 要XX, 得個講字,一年又一年,結果今時今日原地踏步,我地又仲有幾多青春同時間去諗?點解唔去實行?好與唔好,都算試過,都叫無悔。可能呢啲只係典型白羊座既思想~

我希望今年可以去秘魯或者尼泊爾,大家 2012 年又有咩目標呢?

3 comments:

  1. 我好怕凍,如果係凍死我諗我會好辛苦,哈哈

    新一年我希望健健康康,唔健康真係咩都做唔到

    ReplyDelete
  2. haha~~ 如果2012年真係世界末日,我都想好似dors咁選擇凍死, 不過死之前都要吃飽先,做隻飽鬼都好做隻餓鬼~~ :p

    仲有8日就要同2011年講bye bye,學Agnes C咁講唔健康咩都做唔到,希望2012年祝願大家健健康康, 開開心心及時行樂呀~~ ^^

    我希望出年可以返到"老"家泰國,因為我已經當咗果度係我另一個"家" ~~ ^O^

    ReplyDelete
  3. Agnes, Lyndia: 祝大家都身體健康啦, all the best ^O^

    ReplyDelete