Please click~~~

12/15/2011

AppNavi: A Night of Enchantment 熔化的一夜 (Free)


取 ’林‘ 字方法:
1. 點入 DNA 海報

2. 點至放大中段部份

3. 貼上 C A T 後,會見畫面表示 'Ah, something fell down' 有野跌落地

4. 退回一次畫面,點紅色位置

5. 地上見 ‘林’ 字


29 comments:

  1. 玩完喇~原本想試下寫攻略,寫寫下唔識寫><我d表達能力好差T^T

    ReplyDelete
  2. 冇問題呀,你寫丫,我剛入第二間房,太好眼瞓... 打算明天繼續 :P

    ReplyDelete
  3. 起身未呢?卡在煤氣灶,拎燒杯什麼都説沒有需要!
    刀片生銹不是拿A液去銹嗎?
    有四張紙條在壁報但仲未看到!
    整晚都睡不好,半夜醒來重玩一次都是卡著!氣餒喔~

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. 檢視茶葉罐,得T字,然後去DNA構造圖將"C""A""T"三字貼上,點地下得"林"字,拿針去開第二間房間黑板前的木箱,會拿出顯微鏡,翻倒木箱會有被黏著劑黏著的東西,要拿刀劃開,可是此時刀片依然不能使用,點刀片,會有奇怪的感覺,然後用顯微鏡看,會看到刀尖上有黏著劑,清除,在拿刀去把木箱下的東西取下,會得到生鏽的鐵片,點A液,然後煮A液煮到變色,再將鐵片丟進去煮,等一段時間就可以拿去沖水,得到"風"字
    刀片生鏽是
    四張紙要等拿到風字之後才能看清楚
    我現在卡在合成藥水B那邊~煤氣爐不能開了,D液沒法煮!!

    ReplyDelete
  6. 點了萬七次刀片但也沒有說有其怪的感覺!是欠了什麼呢!巳拿了林字,又拎咗顯微鏡!又見到個盒底舊嘢話要用尖物開啟!但仲爭乜呢唔知?

    ReplyDelete
  7. seal pear你換左新刀片未?
    你點落去有無講講rusty? 新刀片在九格櫃右下格

    ReplyDelete
  8. THE OCEAN, 返入房櫃後面搵新gas

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. 我見唔到個地下有個林字wo..我cat已經ko左咖la~

    ReplyDelete
  11. 我點左cat下面既空位好多次都唔得佢只係變前後畫面~

    ReplyDelete
  12. Hello我係yahoo blog個千愉呀!叫你玩Antrim escape 嗰個。antrim escape3今日免費呀!

    ReplyDelete
  13. thank you 千愉,好耐冇見你既留言勒, how are you? 仲有冇玩 AppNavi 既遊戲?

    ReplyDelete
  14. = =就係點左n咁多次我都唔得ar~我係個幾個畫面試左好奈都唔知咩問題我重玩過tim咖la=[嗚~!!!

    ReplyDelete
  15. Billy 你要退出一個畫面先再點

    ReplyDelete
  16. 我係最大個dna到唔得,dna見到cat畫面唔得~係dna見到cat見到半隻門同兩張"木台"個到又點唔到~退到見哂4張"木台"閎畫面都冇~侸問題出左係邊la~我真係好蠢~各位可以詳細咁指出個位置同個問題係邊嗎~?我試左兩日都唔得=[好灰~唔該哂各位=]

    ReplyDelete
  17. Billy, 加左圖响內文,睇吓得唔得丫 ^.^

    ReplyDelete
  18. WA!!!!!THX!!!!!!睇完之我係同一個位置搞左好奈先得可能係電話既問題~唔該哂~hahaha!!!!thx大家~愛你們>3<!!!!!

    ReplyDelete
  19. D液已變了顏色,但我放唔倒c粉末落去?? 卡住咗??

    ReplyDelete
  20. 已好ok啦, 哈哈大頭蝦唔記得加水!!!

    ReplyDelete
  21. congrats bonldie~ 終於 KO 個 GAME ^.^

    ReplyDelete
  22. 刀刃點極都見唔到個字的

    ReplyDelete
  23. 你指介刀?介刀應該冇字,只有污點,用放大鏡睇倒後再除去

    ReplyDelete