Please click~~~

8/27/2012

Spiritual August

過左一個好忙好忙但又好充實既八月。BLOG 都寫少左,只迫自己每星期儘快完成個指定遊戲,剛睇番都覺得.... 好求其~ Anyways, 只享受過程,大家玩左咁耐其實都差唔多可以自己搞掂架勒。

八月到底忙咩?有少少好玄妙既野就係連續兩星期去左上靈修既課程。其實差不多十年前已經對 spiritual development 好有興趣,同宗教無關,特別係 miracle 33 years old 同一時間感覺來自四方八面於情緒上,物質上,事業上, 感情上衝擊好大,好需要揾寄託,揾出路,從歸靈修路上。

我所謂既靈修與基督教等無關,只係有關自我提昇同了解,認知。不停睇書既過程,由起初唔太明,漸漸睇上癮。有云:書中自有黄金屋,但於我,所謂既黄金只係响心靈上。Laws of attractions, 活在當下,high self, healing, meditation 呢啲字成為我 yahoo/ google 既主要目標。漸漸發覺想知更多更多,因緣發掘左好多 healing class, 上過上完都唔太知做左咩既 consultation class, 亦上過上完消化唔倒太高 level 既workshop。而剛剛完成一個workshop, 感覺良多。

上天整定呢個時間,呢十幾個人上呢個 workshop,感覺係... 大家係互補關係。我見其中一個人既問題,第一個感覺我唔太鍾意一個 team-mate 既原因... 漸漸覺悟佢係自己既投影;一個個人對唔同課程內容既反應,又抗拒到接受,到最後感受,感恩,只能體會,不能言傳。感受倒力量,感受倒人地既痛,從而釋放自己,  can only say that it's miracle~

2 comments:

  1. 你好,我一向都好鐘意睇你個blog,喜歡你對事物既見解,同埋我都好鐘意玩解迷game,好多時,解唔到都會去你到睇攻略,亦好多謝你無私既詳盡攻略,但見你所講,你係咪唔會再更新攻略喇,如果係咁就實在太可惜了,因我很多朋友都很喜歡你,都是你的fans,如果可以的話請別放棄攻略,及希望你能多點更新你的網誌,因為看的bolg已成一種習慣了^_^會很期待的,謝謝您!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Hazal~ 睇倒呢個留言真係好感動同唔好意思,感動既係有人鍾意我寫 (THANK YOU~~~);唔好意思既係的確,寫呢篇 BLOG 既時侯係諗住唔再寫攻略,只因寫攻略既熱情轉冷,由興趣變成左一個任務... 漸漸的連亂寫都懶了。無以為報,我答應你我會得閒番黎寫吓攻略同亂寫的,得閒繼續留言交流吓丫~ ^.^

      Delete