Please click~~~

8/06/2012

SKII 敗家日後記

早前買既 SKII 差唔多用完了,得番四分一支神仙水。效果嘛,初時數星期狂爆石頭瘡同暗粒,密密做了幾次 facial,差不多兩個星期左右暗粒開始退,皮膚開始好左,毛孔細左,基本上係好左。但由於市面上新 product 太多,貪新鮮既我又想試其他 product 了:P

番外篇:慳家小貼士
平日用完眼霜或者其他小樽 sample 都會留底個樽,洗乾淨後,出差或者旅行時可以裝用開既護膚品去用。

同埋,好似支吸管裝銀色既美白精華用到最後吸唔出,但其實樽內仲有唔少精華。呢個時候,用個舊樽,將支精華倒轉放一晚,第二朝就已經倒晒出黎。

今次套 SKII 有 10 塊面膜,每次拎番面膜出黎個袋入面其實仲有好多精華,又係用個樽仔裝起佢 :左邊係美白精華 ; 右邊係 10 塊面膜袋入面既精華 (其實本來滿滿的一樽,部份已經用了),係咪好環保呢~


No comments:

Post a Comment