Please click~~~

6/02/2013

Movie: Iron Man 3

大概鍾意睇戲既都已經睇左,只想講 Tony Stark 呢個角色係為 Robert Downey, Jr. 度身訂做,第二個做都唔會咁好睇。

另外,世界確實唔公平的, Robert Downey 越做越型, Gwyneth Paltrow 越來越殘了... 

最後,由於睇 7 點幾場次,睇到 9 點幾,太肚餓,再多冇睇個 hidden track 就走了... 有人可以講番比我知嗎.... please.... 





2 comments:

  1. 其實我唔太明,最後係講佢同個朋友一路講往事,佢個朋友仲聽到訓埋=_=好多人都話會有下集。我本來以為仲有咩講,點知就只有呢啲。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks ching520! 冇咩內容咁喎,好似咁唔睇都冇咩損失 :P

      Delete