Please click~~~

6/17/2013

Electrolux ZTI7635 吸塵機

長期處於鼻敏感同皮膚敏感,真係好煩。早期上網 research 過,台灣好多人介紹用吸塵機吸走床上所有塵蟎,有助減輕各類敏感,雖然唔知對自己有冇效,但當見倒一個一個有關吸塵蟎既吸塵機開箱文,當中大量白色類似香爐灰既物體.... 真係好嘔心... 據說呢啲除左係灰塵就係塵蟎,塵蟎屍體同糞便....

行過幾間豐澤同百老滙,售貨員都只推介 dyson, 係好勁,好型,好靜,但都好貴。$5-7K 一部... 吸塵機,真係唔捨得... 雖然有幾分鐘心動過。

台灣有個團購網 (486 大丈用週記)用各種儀器測試唔同類型電器 (包括吸塵機),又真係好有吸引力。可惜佢响台灣做團購,冇理由香港隔山買牛,運費都唔平,最重要係型號不適用於香港呢,但感覺 Electrolux 呢個牌子應該 OK。

瘋狂做左幾日research,決定買部機有 HEPA過濾,唔駛塵袋(可水洗)即可。本身鎖定 Electrolux ZUA3841 model, price.com.hk 格價後約 $24XX 一部,但有關既售賣商舖唔太有信心... 諗住去 SOGO 睇吓實物,售貨員姐姐表示呢個 model 冇現貨,要訂,$32XX,若要床褥專用既吸塵扒再另加 $5XX... well... 一直以為床褥吸塵扒都係隨機送的,加埋要 $4000 咁滯,不如買 dyson!售貨員姨姨話:其實係吸塵機都可以吸塵蟎架,不如買另一款做推廣中之 Samsung 機, $7XX 送埋床褥吸塵扒,平時唔送的。但覺得 Samsung 既話我都係支持佢既電視好啲... 加上 Samsung 部機冇 HEPA。

記起上網時有人話永安電器部姨姨好好,既中肯又唔 hardsell, 於是去永安網站睇吓有冇 ZUA3841 呢個型號,發現另一部 Electrolux 既機做特價中,research 過佢都可以吸塵蟎,雖然吸力冇 ZUA3841 咁大,但係送晒所有吸頭(連床褥吸塵扒)! Promotion 只限 6 月,於是第二日就去買了,可惜門市冇現貨,訂了,等送,希望有用啦~

http://www.wingonet.com/products/detail/9664/9664/1/pcategory:100/lang:zh_hk

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. 請問效果如果?我見high end型號有電動床扒,有需要嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Philip, 我呢本冇電動床扒,但一星期用一次呢個吸塵機都吸出唔少白色微粒。之前睇過電動原理係透過震動拍出更多深層微粒,可以更乾淨,但坦白講吸完係心理上覺得乾淨左,相信用唔用電動都唔會完全吸出所有塵蟎同灰塵,個人覺得唔太需要電動呢個功能。

      Delete
    2. 多謝晒你嘅回覆,似乎7635已經夠用!;)

      Delete