Please click~~~

6/13/2013

再遊大澳

難得涼爽既端午節,瞓醒,朋友提議去大澳。原來上一次去已經係 5 年前了,當真時日如飛... 搞一大輪去到已經下午兩點多,唔知係咪因為端午節,好多食市都休息了,撞入了一間兩邊門其中一邊掛了‘休息’ 牌但店中好似仲有人食野既冰室門口,侍應話:要食就快,今日就收爐... 極速坐低食個每人差唔多五十蚊既快餐後,番左出入口遊船河,全因賣飛阿姐話:今日潮脹,有海豚睇!!

二十蚊一個人,朋友潑冷水話:佢話有啫,出去冇架勒.... 結果.... 十分鐘左右船程,我見倒 2 次,冷水朋友見倒 5 次!!! 由於海豚一閃即過,掛住睇冇影相,只於大澳街頭偷影了一張相留諗。據說佢就係中華白海豚,粉紅色的好可愛喔 ~~


開心睇完海豚,見路邊在賣超大尤魚,$35/ 杯,但得幾粒,食就冇食,總覺得咁大既生物已經有靈性....



行行重行行,於棚屋中穿梭瀏灠,輕輕鬆鬆。由於到大澳太晏了,龍舟比賽已完,但隨處可見唔同龍舟 TEAM 既旗飄揚 ; 扒完龍舟既居民,互相問:你第幾呀;番黎探 XX 呀?食唔食埋飯先走呀;於渡橋上尚見兩個色彩繽紛既龍頭;於碼頭上鐵皮屋尚有一大班人响到食飯飲酒唱懷舊金曲 K,感覺成個端什節好 WARM 呢~


離開是巴士番到東涌,遇見日落,冇影相,用眼用心記住了~開心愉快既一日!

No comments:

Post a Comment