Please click~~~

1/15/2013

Movie: Les Miserable 孤星淚

據說成套戲係現場收音,現場鋼琴依照情劇速度伴奏,戲中既演員都意料之外地唱得好,但相對於現場睇 musical 版缺少了一份震撼。

Hugh Jackman 好稱職;Anna Hathaway 戲份唔多但好搶眼,抵佢拎金球奬最佳女配角;主教二十多年前據說係做過 Valjean 呢個角色;唔太鐘意少女版 Cosette, 反而旅店太子女少女版極為討好,又唱得好 (據說佢本人係 musical 版都有唱過呢個角色)



Youtube 中有全套 musical 版,有時間睇兩個幾鐘既不妨一看,我自己某幾個場口都聽到毛管戙!最尾段集合十幾個全世界十多唔同國家既 Valjean 合唱,幾有意思~




3 comments:

  1. 唔好意思呀~ 我想問向你請教一下,你側邊既網誌分類係點整架? 我係版面設定既小工具好似搵唔到 >___<"

    ReplyDelete
    Replies
    1. a gadget, 再揀Tag, 每個blog 文都要加相應tag 字眼就會自行歸類

      Delete