Please click~~~

7/13/2011

用有線,遲早痴埋線

上年家人貪平好地地將個固網電話由 PCCW 轉左有線寛頻電話,其實用呢個 service 都冇咩問題,反正屋企部電話都係為左 KEEP 住個電話號碼以防親朋戚友打黎,大家都冇咩要求。一如以往,呢間公司既所有問題發生都只係 cut service 既時候.... 

話說早幾日有線合約又約滿,五月中佢地已經寄信黎叫我地續約,但經過家人四出格價之後,發現NWT仲抵玩,於是合約到期又轉台勒。五月底已經通知有線要轉台,有線表示對家公司會同佢地安排,我呢邊冇野再要跟。

前幾日正式約滿,今朝有線無端端打黎叫我還番啲數據機同配件,CS 口頭叫我下星期內還機,比左個地址我,但間公司係一間禮品換領中心,並唔係有線。收左線覺得唔妥,打番去問點解你地公司唔寄番封服務終止確定既文件我地,客戶服務既人話三十日內會寄黎,但如果我三十日內唔還機就要罰九百蚊。

拿,我五月尾已經通知你我唔用你 service, 你封 ‘服務終止確定書’ 跟本係預設內容 print 出黎,咁大間公司,點解冇 procedure 話到期內 X 日內會寄出封信?老實,係人都知有線 cut service 既頻率唔方低啦,應該好熟手架喎。仲有,你唔寄信比我,我拎部機去禮品公司還,到時還左人地話冇收我點算?呢個係 standard procedure, 唔係我無理要求。

最離奇係同日下晝,我已經收倒封服務終止確定書同另一封 ‘付款通知書’ ---- 冇錯, 係 7﹣10 月既月費!!!!

既然你寄得封 服務終止確定書黎,即係有線好清楚我要停用,何解你又同時叫我比錢??? 由於費用係自動轉賬,冇得話唔交就算,所以又到左鬥耐性既時間,打電話去有線.....電話响左好耐,有個姐姐仔用電話錄音咁既口吻叫我留電話,我話唔想等人答我,唔留勒,佢好強調三日內有人覆我,我話:我三日內未必好得閒 standby答你覆我既電話喎,我要求等人聽,佢個姐姐仔再講價:24 小時內覆你... 我堅持等.....結果,等左十幾分鐘,有個女仔答我:

有線客戶服務 (CS): 由於自動轉賬,我地公司尋日已經向信用咭公司申請費用,正常一至兩日內就過數比我地,所以我地無法終止轉賬,唯有收錢後六至八星期再退番錢比你

本人:筆錢跟本唔應該過數,我七月終止服務,你同日寄封服務終止確定書比我,即係你公司好清楚我定用,點解仲要夾硬扣我一期數

CS:唔好意思,由於我地公司既系統每個月更新一次,今次黎唔切更新,所以已經上左條數比信用咭公司,冇任何辦法

本人:你系統幾時更新其實唔關我事,咁大間公司開左咁耐,呢啲問題唔通第一次發生?點解可以有呢啲問題,我要求你即刻通知銀行唔好過數

CS:唔好意思,已經上左條數,我地冇辦法,或者我地做 remarks 要求公司儘快處理退款..... 

明白再講都冇用,結果半個鐘內投訴去左消委會同 OFTA,希望快啲有答案啦... 

P.S.: 打去有線連等同講,總通話時間 ﹣ 1小時8分鐘.... 浪費時間

No comments:

Post a Comment