Please click~~~

7/10/2011

你團購左未呀?

唔同既團購周圍都見倒, 我其實一啲團購既意欲都冇,但就比身邊既人推左去試左幾個團購,結果係....

I) HKD138/ 一份泰式二人餐:入面有一份海南雞 (7﹣8舊冇骨),一碟咖喱蝦 (兩隻手板咁大既蝦開兩邊,即係一人一隻 ONLY,味道 OK 既,唔算好好食),一碟生蝦 (6 小隻一碟,但係爽身同新鮮既),一碟菜,二碗飯,二杯特色飲品
點解去:有個 auntie 買左兩套飛叫我一齊去食
訂位:一打去就訂倒位,OK (但我地 weekday 下晝去)
價錢:埋單要比加一 (買嗰時已經有寫明),但係加一係按個餐折前價計四百蚊去計,所以夾埋一共 HKD178 一個餐先係實價。餐廳聲稱剛裝修完,但比較似剛易手, 一來上菜超慢因為廚房出唔切,二來侍應唔熟手, 同埋我地 BOOK 左 一點去,一點去到佢話啲蝦剛到而家先整,結果頭盤變甜品咁上。兩個餐四碗飯,分四次上枱,每次都要催先有一碗 ....
結論:每碟份量唔多,唔知係咪將價就貨,四個人去食泰國野要 HKD356, 我寧願去九龍城既舖仔食,揀啲自己想既既菜。雖然侍應好有禮貎 (講左幾十次唔好意思我地新裝修),但個 service 真係唔得

II) HKD99  CUPCAKE 整餅班 (原價 HKD280)
點解去: 朋友見抵,數人頭一人預左一張飛諗住一齊整餅玩
訂位:七月開始訂,因我地要 weekend 先得,結果九月先有堂上
價錢:聲稱原價 HKD280,但CUPCAKE 材料其實唔覆雜,老實邊駛咁貴。好多百幾蚊整餅班唔駛等咁耐先有得上堂
結論:未上,但 book 位已經超煩..... 

III)HK88 油畫班 (HKD400/ 3 hour)
點解去:呢次我冇 join, 因為堅係冇天份同興趣
訂位:因間舖既位置問題,朋友想放工時間,一星期前買左再開始BOOK, 日日狂打電話最終 confirm 7月尾先有位 (3 個人)
價錢:打去 BOOK 先知要畫柜另加百幾蚊,唔駛錢既可以比個環保袋佢地畫。冇人教同冇人協助,要人教既就要加錢,講明團購只包場地同顏料
結論:朋友話未上已經一肚氣

身邊朋友 JOIN 過團購既,我聽過  Triple O's HKD50 coupon 堅可以用冇問題之外,其他都唔太滿意,但好多人都不停 whatsapp/ facebook post 買唔買 XXXX 團購咁.... 唔通香港人個個都真係 ‘天生購物狂’????

No comments:

Post a Comment