Please click~~~

7/06/2011

iphone 之謎

前幾日放學時間搭 van 仔,好多中學生响車上,個個拎住部電話係咁底頭埋首狂襟,我諗佢地讀書都冇咁勤力。仲要部部唔係 iphone 4 黑/白就 samsung galaxy, 唉... 呢個世代個個阿爸阿媽都咁好,只怪自己出世太早。


自己仲用緊 3GS,覺得不停咁追機係永無止境,部 3GS 仲好哋哋,冇咩動機去換,諗住等出 iphone 5 先算。實際啲諗,換機唔駛錢咩! 我有日搭車,見個同我媽咪差唔多大既太太都拎住部 iphone 4 打機呀, 有冇攪錯!唔係年齡歧視,只係我年頭諗住買部電話比亞媽仲諗緊 NOKIA 啲老人家機,冇諗過 iphone 咁快入埋呢個市場,真心佩服... 佩服個太太肯學,同佩服 iphone team.

我成日都諗,個個都換晒 iphone, 咁啲舊電話去晒邊? 個個都用 iphone, 係咪真係用得晒佢既 functions? 我有朋友只用 iphone 打電話同影相,唔會裝咩 apps 入去,話唔識搞.... 問佢你咁又何必買 iphone, 佢答 ‘再唔出比你話我 out'.... 其實會唔會呢?

近期先發覺好多 shortcut  reboot 掣好多朋友都唔知,好似:
1)reboot: 開關掣 + HOME (圓形大掣)長按,按到有個 apple logo 出現 (部機冇反應,開唔倒既時候先好試)
2)  iphone screen shoot:開關掣 + 1 下 HOME 掣 (要解鎖後按先有效, photo 可以揾番張相)
3)Shut down apps: 按兩下 HOME, HOME 掣上出現一排 ICON 係備用裝態,再長按任何一個 ICON,按 ICON 左上角既 ‘﹣’ 號就可以真正 close 個 apps (要解鎖後先有效)<-- 呢個我習慣每日用完啲 apps 就 close,因為長期唔 close 啲 apps, 會嘥電同舊電死得快啲

最後記住,間中要响 itune backup 部電話,我一共換過兩次機,次次部機都係話死就死,太耐唔 backup 就好似我咁揾番晒啲 apps 裝,好多 game 冇晒 record...... 好可憐架

No comments:

Post a Comment