Please click~~~

5/03/2014

新人唔易請!

今年年初,其中一個同事仔因個人理由離職了,被迫又開始一輪煩厭既請人 + TRAINING CYCLE。見左十幾個人,忍唔住要用 ‘光怪陸離’ 黎形容。

其中一個斯斯文文,但無端端戴副豹紋隱形眼鏡.....

另一個,見完例牌問佢有冇問題,佢問:我幾錢人工?點出糧? .... 查實重點係,我都冇話請佢。

有一個話好急進既:我知剛出黎做野係要濕碎野多,但都要有野學,同埋幾耐左右可以升職?係咪過試用期會加人工?加幾多?

仲有好多問非所答,九唔答八,例如叫其中一個用英文介紹自己,佢答 ‘可唔可以用國語?’

有幾個番左一段短時間就被炒,原因都好奇怪:今時今日都有人唔識响 excel insert row, 唔識用 MS Word 加 table... 冇錯,係自己大意, interview test 冇考,但我實在冇時間同冇耐性由電腦初班教起... 請人既時間亦真係冇諗過會有人唔識架嘛.... 如果咁都要 test, 一個 interview 就要半日...

仲有既人係 interview 時正正常常,但番到工就古古怪怪,例如唔識基本聽電話既技巧,會拎住個電話,唔 mute 就問人:我唔明佢問咩,點答 .....

好不容易請倒個正正常常既人,希望可以做得耐啦,教個新人真係好辛苦,教完佢做仲要 CHECK,唔啱再做再CHECK, 沒完沒了... 慘過自己做。

剛出黎做野,要抱住唔怕蝕底既心態,咩位做咩野,唔好以為濕碎野,簡單野就可以 HEA 做,好多時你既上級見你少少事都用心做,揾個更好既方法做,會對你另眼相看,升職都快啲。相反簡單野都做唔倒,點比其他野你做?但今時今日更多人係抱住趕收工既心態夠鐘即閃...


2 comments:

  1. 我也曾是新人
    不過訓練新人真的不易,不可能像上課般特意去教

    到最後最重要還是人格和工作態度
    很多東西自學 > 讓人教
    我有很長時間都是被逼自學的XD (只有我一人負責寫網站)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 每個人都由新人做起,想當年有問題都係自己揾辦法自己解決多,邊做邊學,但而家好多小朋友都以為自己係 king/ queen of the world,佢地有問題,上司要幫佢地解決埋係應該的...

      Delete