Please click~~~

11/21/2012

陌生的部落格文章

Dor's Talk 中,點擊同時在線,會見到在線既人睇緊邊一篇文章。好多時好奇睇吓,都發現唔少文章都好陌生。好似一篇關於電訊公司既,同SKII day ,重睇都好似睇新野。

近期兩次 gotmail 原本要積分換既遊戲限時免費,中間幾個遊戲名好似好陌生,以為有新野玩... 點知都係玩過的。

得閒睇番自己個 blog 都可以好似去左人地個 blog 咁,感覺好得意。大部份 blog 文都係攻略,都唔少係亂寫,但我估大部份人都係為攻略而來,而呢班 majority 應該都諗:唔該唔好亂寫咁多廢話啦~  ^O^ 奈何本人鍾意同人作對,所以會繼續於攻略以外亂寫的~

唔經唔覺呢到都開左差唔多兩年,你地又睇左呢個 blog 幾耐 ?最記得邊篇攻略同無聊亂寫?

PS: 於自己個 blog 中遊盪,發現內置之 search function 唔太 work,但原來去 www.google.com.hk search 第一個就彈出黎,內置既 search function 頓時變得 ’廢爆'。

9 comments:

  1. 開頭無錯係真係會為左搵攻略而上黎,唔係攻略都識唔到你啦~但而家就算無game,我都會隔2,3日就會開黎睇,因為已經set左做書籤,好方便~好似你之前有一排停左攻略,我都會上黎...hehe~已經成為左習慣了^^

    ReplyDelete
  2. 我當初都係因為揾攻略而揾到你個blog!而家都會間唔中上嚟睇吓你寫咗啲咩!其實都幾得意,我都幾鐘意睇吓你個Blog!

    ReplyDelete
  3. 同大家一样,都係睇攻略先,之后就变成習惯。睇咗幾耐,就好似識咗幾耐咁

    ReplyDelete