Please click~~~

11/04/2012

小欖燒烤樂園

朗豪坊後街小巴站出發,四十五分鐘之內到達屯門小欖燒烤樂園,場內有泊車位,揸車去都冇問題:

是日周六,成日入場 HKD99一位,另加開爐費 HKD30 一個爐。好似比以前黎時貴左,但實數真係唔記得:

於入口處比錢,包括人頭費,開爐費... 入口處右邊有一大堆爐等住你, 比左開爐費張收據佢,哥哥仔會根住送個爐去你想去既地方:
場內有大蓬位同露天位任君選擇:



工作人員就係用呢個手推車响場內將個點著左既爐四圍推:


 揀左位,放好爐,再拎另一張人頭費收據去食物部拎食物,再用另一張單去換一人一罐既飲品,最後就係配給既餐具,包括燒烤义,鐵义,膠碟,密糖連掃,紙巾同手套。紙巾用完要憑中間個筒去另第二筒,當然可以拆左個筒出黎先預先去換 :P



基本上每圍都係得一隻銀碟,放生既食物,理論上係食完再去拎。但眼見唔少人拎到成座山咁番埋位...

準備就緒就可以開始燒。今次我地係貪方便帶個人去,冇加料。四周好多人帶蔬菜,海鮮,薯仔等等食材入去,好豐富。

唔想拎住燒可以去食物部隔離買 30 蚊一個燒烤網,放晒上去燒,又或者用錫紙包住食物放响爐邊烤熟佢,各適其式。


 好鍾意啲炭燒到白晒中間透火咁,好靚~

要走既話,燒烤場門後有一部小巴,但車要先經深井荃灣,再去旺角,探過幾次係到荃灣已經想落車,再自己轉車... 車費每人HKD19.  今次搭左 52X 去旺角,經深井,長沙灣好,四十五分鐘左右就到旺角~

講得係樂園,除左燒烤外可以租單車踩,場中有個空地比小朋友玩波,吹皂水汽球,有人玩啤牌,打麻雀,附近仲有個小型攀爬架比小朋友玩,但略為污糟都破爛,個人唔會玩。

以前樂園可以直通沙灘的,但尋日見到閘落左鎖,過唔倒去了。
_____________________________
後記:

可能係任食既關係,好多人係一次拎好多食物番去。首先係唔係樣樣都好食,拎番去發現唔好食最後係變垃圾;其次係就算天氣唔太熱,生既食物就咁放响枱都唔應該放太耐。

去拎食物時同職員講要 X隻雞翼,X 條腸咁,佢基本上都係一手拎比我,冇理我講咩,其實我都係唔想浪費,但佢已經放上個盤,後面成條人龍,唯有照拎走。同埋食物九成都係肉,都幾滯... 最浪費既係好多食物燒完發現唔好食,濃左,未熟等等,結果都係變垃圾。感覺上成個燒烤場係就係好方便,就係不停製造大量垃圾咁....

尋日由下晝三點幾燒到九點幾先走,走時成身(主要係頭髮)成陣烤肉味。朋友話佢搭車番屋企時有人聞倒佢陣除彈走左, haha~

食野途中朋友 facebook 左一陣,有個朋友去左塔門露營。諗起自己露營前要計好晒食幾多,食咩,買幾多,可唔可以唔雪,罐頭都要方便開咁。由於拎多左要拎番轉頭,一般都唔會買太多,同埋就算多左都成日諗住:拎得咁辛苦唔係唔食嘛。因此露營既日子反而冇甘浪費,重點係比較知道要’珍惜‘。

4 comments:

  1. 帶蛋好麻煩耶~ 話時話,個攀山中心成鬼日都 7 折架喎

    ReplyDelete
  2. 我上campsaver 睇過,有啲 product 佢 8 折免費運計落真係平~

    ReplyDelete
  3. 我11月頭(3及4號)都去左塔門露營啊!呢D天氣去露營真係好正!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 本來我今個周末都想去露營睇流星雨架,但係天氣唔好....

      Delete