Please click~~~

12/12/2012

瘋狂歷史補習社

無記近黎部瘋狂歷史補習社,雖然以誇張搞笑做賣點,但有時都幾客觀,用黎笑吓都唔錯,但內容就唔可以用黎考試。

總覺得鍾景輝把聲好適合講歷史故事,好好聽~

如果以歷史書做藍本拍,相信學生們既中史會極速進步~若我我讀書時有咁既方法教書,相信我當年冇咁憎中史!!

話事話,歷史人物做某件事既動機,過程,又好似中國文學,詩詞歌賦既解釋,寫書個人根本唔係當事人,大家都係靠估,何解寫書個人講既一定啱,學生寫既‘與作者不一樣的答案’ 一定係錯呢?!





2 comments:

  1. 我以前都諗,如果教科書用漫畫嘅形式表達,我一定好樂意每日溫書

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, 冇錯~ 可能一年之內都有人讀晒全個中學課程既中史添~

      Delete