Please click~~~

3/06/2011

蜂皇漿後記

前幾個星期見屈臣氏做減價,買左啲 mini 裝既蜂皇漿丸番黎試。起初幾日都冇咩反應, 瞓覺又唔見好瞓左, 但到左一星期左右就出事,塊面爆左3﹣4 粒紅腫但冇膿既瘡,摸落去會痛,咀唇仲有幾粒好似水 ‘pop' 既野,嚇得我即刻去做 Facial 睇吓有冇事。幫我做 Facial 個美容師見倒都問我搞咩,有冇轉護膚品或者食左咩... 由於嗰幾粒瘡都冇膿,清唔倒,唯有等佢自已消失,同時美容師叫我唔好食蜂皇漿住,睇吓會唔會好啲。

當時都唔確定塊面搞成咁係同蜂皇漿有關,但我停左食之後幾日,面同唇既瘡都平左,但仲有啲結焦。睇黎無論啲蜂皇漿幾好,我都唔敢再試住勒....

No comments:

Post a Comment