Please click~~~

4/18/2013

iphone Game: Candy Crush

相信唔駛講咩係 candy crush, 已完成電腦版  350 關,可以話 hea 住過,得閒玩幾舖。尤記得過年時家人拜年,人人一機在手,四出互 ADD FACEBOOK, 只想攞多幾條命是也。最攪笑係人人比部機我想我幫佢過關... 最堅既係老中青三代齊齊玩,頓時覺得一個遊戲拉近大家既距離,促進感情。

Candy Crush 過關,個人感覺關鍵在於三分運氣,三分時間,兩分朋友同兩分技巧。只要不停玩,總會過倒關,所以搭車見人玩,行路見人玩,番工都見人玩,總之日日周圍都見人玩。一聽倒個背景音樂聲自然好似機癮發作咁有啲想開機去打。家中老媽拎住部 IPAD 日玩夜玩,兩個半鐘五條命玩一次,中途去煲劇,仲識問人拎命,押車飛過關,有命再繼續玩,誠心佩服!

你今日玩左未?


No comments:

Post a Comment